Gorinchem

Tuincentrum Sterk in Arkel

Wij zijn een middelgroot tuincentrum, vlakbij Gorinchem. - Tegelijkertijd zijn wij ook hovenier met jarenlange ervaring en zijn wij expert op het gebied van een creatief en functioneel tuinontwerp. Kennis, kwaliteit en persoonlijkheid staan bij ons hoog in het vaandel. De ervaring en deskundigheid die wij in de loop der jaren hebben opgedaan zetten wij in om u op een persoonlijke wijze te adviseren.
Kom langs in ons tuincentrum nabij Gorinchem of shop online.

Wij bieden een uitgebreid assortiment aan tuinplanten: heesters, bomen, vaste planten, klimplanten en éénjarige planten. Op onze binnenafdeling vindt u kamerplanten, potterie, opgemaakte plantenbakken, grondproducten, meststoffen, tuingereedschap, vogelartikelen en handige tuinaccessoires.

Groei & Bloei-leden krijgen op vertoon van hun ledenpas 10% korting op alle tuinplanten (met uitzondering van de aanbiedingen).

www.tuincentrumsterk.nl

Vlietskade 1074, 4241WC Arkel. Tel.: 0183 622941
Volg ons ook op Instagram, Facebook & Pinterest.

Tuincentrum Huiting in Vianen

Tuincentrum Huiting is een familiebedrijf waarin meerdere generaties Huiting actief zijn. Op hetzelfde erf zijn ook een eigen boomkwekerij en een hoveniersbedrijf voor tuinaanleg en -onderhoud gevestigd.

Op de buitenafdeling kom je terecht in een soort parkachtige setting met bijzondere bomen en planten die op kleur en bladvorm gesorteerd zijn. Door verschillende soorten beplanting in het decor te combineren, krijgen bezoekers een idee van de verscheidenheid aan mogelijkheden.

Naast een uitgebreid assortiment aan seizoensplanten, vaste planten, klimplanten, haagplanten, heesters en rozen, zijn er ook bomen in allerlei soorten en maten: dak- lei- en laanbomen, maar ook meerstammige en zuilvormige bomen. In de winkel gaat de beleving verder.

Van fraaie stijlkamers met volop mooie woondecoratie van gerenommeerde merken tot hippe kamerplanten voor een groene en gezonde woonbeleving.

Personeelsleden die hier werken, hebben passie voor groen en voor wonen. Zij adviseren u graag. Tot ziens bij HUITING, de koffie staat klaar!

Tip: Groei & Bloei-leden krijgen op vertoon van hun ledenpas 10 % korting op kamerplanten, tuinplanten en bomen.

www.tuincentrumhuiting.nl

Lexmondsestraatweg 2, 4133 LA Vianen. Tel.: 0347 373302