Waarom lid worden van Groei&Bloei afdeling Gorinchem e.o.?

Wanneer u een abonnement neemt op het maandblad Groei & Bloei en u woont in onze regio bent u tegelijk lid van onze afdeling en kunt u deelnemen aan al onze activiteiten.

Groen is onmisbaar voor het welzijn van de mens en bepaalt voor een belangrijk deel de aantrekkelijkheid van onze leefomgeving. U kunt nog meer voldoening en plezier beleven aan uw groenhobby door gebruik te maken van de kennis en ervaring die bij Groei & Bloei beschikbaar is. Onze afdeling Gorinchem (en omstreken) biedt u daarvoor alle mogelijkheden.

U ontmoet andere groenliefhebbers, wisselt ervaringen, leert van elkaar en van deskundigen u kunt deelnemen aan tal van groen-activiteiten. U ontvangt het tijdschrift Groei & Bloei, het Jaarboekje van onze afdeling en wanneer u zich inschrijft voor de Nieuwsflits bent u tijdig op de hoogte van alle lezingen, fietstochten, tuinenreisjes, enz.

We kunnen nog veel meer redenen noemen om een abonnement te nemen op Groei & Bloei en daarmee lid te worden van onze vereniging:

• U ontvangt maandelijks het magazine Groei & Bloei. Dat is goedkoper dan losse nummers kopen.
  • U krijgt korting bij tuincentra in de buurt van Gorinchem waarmee wij afspraken hebben.
  • We organiseren excursies per fiets, bus of eigen auto naar prachtige tuinen dichtbij en verder weg die alleen voor Groei & Bloei opengaan.
  • Jaarlijks organiseert de afdeling open tuinen dagen in de regio en ook kunt de de landelijke open tuinen dagen gratis bezoeken of zelf meedoen en uw tuin tonen aan andere tuinliefhebbers.
  • Tweemaal per jaar kunt u deelnemen aan de ruilbeurs van planten en stekken, waar u gratis nieuw plantmateriaal vindt en u mensen kunt blij maken met uw overbodige planten.
  • U kunt deelnemen aan cursussen, workshops en lezingen. Op deze website vindt u alle informatie daarover.
  • Als Groei & Bloei lid kunt u deelnemen aan activiteiten van andere afdelingen.
  • U steunt een vereniging voor en door liefhebbers, die zich inzet voor de belangen van hobbytuiniers.
  • Met de ledenpas krijgt u korting op tuinartikelen en op de toegangsprijs van groene evenementen, via kortingscoupons of met de Groei & Bloei ledenpas

Met vragen kunt u altijd contact opnemen met ons.

Overtuigd? Door op de button rechtsbovenaan  te klikken komt u op een pagina waar u kunt kiezen voor:

-  zelf lid worden

-  een abonnement cadeau geven

-  twee kennismakingsnummers bestellen